Monday, April 18, 2011

Gambar dikejauhan Apartment Mardi


Seorang sahabat di facebook meminta saya gambar luaran apartment Mardi. Rupanya Mardi juga telah mempunyai apartment yang khas untuk disewakan kepada pelancong. Apartment tersebut adalah salah satu blok kuarters baru Mardi yang siap pertengahan tahun lepas.

Sahabat facebook telah menempah apartment tersebut dan meminta saya mengambil gambar. Oleh kerana secara kebetulan apartment tersebut terletak dilaluan jungle walk ke Gunung Berembun yang saya daki hari tu, maka saya mengambil kesempatan untuk mengambil gambarnya. Nak ambil gambar dekat-dekat rasa segan pula sebab ramai kakitangan Mardi di sana. Iyalah...itu kan kuarters dorang.....

Info dari sahabat saya yang bekerja di Mardi, apartment tersebut adalah 3 bilik dengan setiap bilik ada katil double. Rate dalam RM200 semalam (hari biasa kot), tetapi dengar katanya penyewa tak dibenarkan memasak. Agak rugi jika sewa apartment tapi cuma boleh masak air je kan?

Apa pun korang layan je lah.....


PERLUKAN KATERING? LAWAT UNTUK PAKEJ MENARIK

No comments:

Post a Comment

JUMLAH PELAWAT

Freelance Writer Needed
Freelance Writer Needed