Friday, October 2, 2009

PENGGUNAAN SEARCH BUTTON PADA BLOG

Sejak mula bersiaran pada April 2009, pihak kami telah memasukkan banyak posting berkaitan Cameron Highlands. Ini termasuklan panduan hotel dan tempat-tempat menarik di CH. Adalah diharapkan selagi kami mampu, setiap maklumat tersebut akan kami tambah dan kemaskini.

Sejak dari itu juga, email kami sering menerima pertanyaan mengenai banyak perkara berkaitan CH dan alhamdulilah, setiap pertanyaan akan kami jawap sebaik mungkin. Ada juga pertanyaan berkaitan perkara yang telah saya bincangkan dalam beberapa posting yang lepas.

Sehubungan dengan peningkatan jumlah posting di blog kami, satu "search button" telah disediakan disebelah kiri laman blog ini. Pengunjung bolehkan menggunakan search button tersebut untuk mencari posting berkaitan. Misalnya jika pengunjung ingin maklumat mengenai hotel, masukan "hotel" dan search sahaja. Pengunjung yang berminat untuk mencari maklumat berkaitan Rumah Peranginan Persekutuan juga digalakan mengunakan search button tersebut kerana banyak posting berkaitan dengannya.

Selain search button, pengunjung juga boleh mendapatkan maklumat melalui senarai "label".

Semoga segala maklumat yang kami masukkan kedalam blog ini dapat memberi manafaat kepada semua.


PERLUKAN KATERING? LAWAT UNTUK PAKEJ MENARIK

No comments:

Post a Comment

JUMLAH PELAWAT

Freelance Writer Needed
Freelance Writer Needed