Monday, November 29, 2010

KEMUDAHAN BBQ DI COTTAGE MARDI

Menjawap pertanyaan dari Puan Elyana melalui email. Beliau bertanyakan soalan adakah kemudahan untuk BBQ disediakan di Cottage Mardi.

Saya cuma boleh memberikan jawapan "ya" dan jika hendakkah jawapan lebih jelas, eloklah beliau sendiri menghubungi pihak Mardi. Saya telah pun memasukkan entry berkaitan Cottage tersebut untuk kemudahan anda (rujuk ruangan "Apartment dan Homestay" disebelah kanan). Berkaitan kemudahan apa yang tersedia, lebih baik pihak Mardi menjawapnya kerana jika saya menjawap takut tersalah cakap, saya pula dipersalahkan.

Namun begitu, oleh kerana Cottage Mardi adalah laluan tetap saya setiap hari untuk menghantar anak ke kelas KAFA, maka sempatlah juga saya "mencuri" gambar kawasan yang dikhaskan untuk BBQ di Cottage Mardi.

Tapi seperti yang saya katakan sebelum ini, hanya gambar luaran sahaja yang saya boleh dapatkan. Sebenarnya pihak Mardi tidak berapa suka jika orang lain masuk campur dalam urusan taman agro mereka walaupun artikel yang saya masukkan dalam blog sebenarnya mempromosikan mereka juga.

Masih lekat dalam ingatan saya bagaimana saya dihalau dari kafetaria mereka hanya kerana menjadikan taman agro mereka sebagai tempat pertemuan dengan pelanggan kami yang menempah makanan. Sedangkan kafetaria mereka tidak dibuka pun pada sabtu/ahad. Tempahan katering kami hanya sekitar 2-3 tempahan sahaja sebulan, tidak menjejaskan sesen pun pendapatan mereka.

Apa pun untuk Puan Elyana, gambar dibawah untuk tatapan anda.

Cottage Mardi dari pandangan depan.

Ruangan untuk BBQ.


Alatan BBQ.


PERLUKAN KATERING? LAWAT UNTUK PAKEJ MENARIK

1 comment:

JUMLAH PELAWAT

Freelance Writer Needed
Freelance Writer Needed