Saturday, March 2, 2013

Sejak saya berpindah ke Johor, masih ramai yang menghubungi saya untuk tempahan katering. Untuk itu saya masukkan no telepon kawan saya yang juga menjalankan perkhidmatan katering di Cameron Highlands. Sila berurusan terus dengan beliau untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.

Untuk makluman, saya cuma memasukkan no telepon beliau dan tidak bertanggungjawap terhadap mutu perkhidmatan. Namun begitu saya mencadangkan beliau kerana percaya beliau adalah antara penerima tempahan katering yang boleh diyakini.

PUAN YATI 0199573746


PERLUKAN KATERING? LAWAT UNTUK PAKEJ MENARIK

5 comments:

  1. Terimakasih ,walau dah tak aktif byk maklumat yg saya dapat. Kluang di mana? ramai sedara mara saya di sini? ada blog baru? cerrtalah pasal kluang pulak?

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, saya sedang mencari rumah untuk disewa dalam jangka panjang (min. 1 tahun) di kawasan Tanah Rata. Semi furnished pun dah memadai. Ada sesiapa yang boleh dihubungi?

    ReplyDelete
  3. Selepas pindah ni dah berapa kali naik ke C.Highlands? Meh singgah di galeri dan BBC@Mardi Station..www.terapipelangi7.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  5. Did you know there is a 12 word phrase you can communicate to your crush... that will trigger intense emotions of love and impulsive attraction to you deep inside his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, admire and look after you with his entire heart...

    12 Words That Fuel A Man's Love Impulse

    This impulse is so hardwired into a man's mind that it will drive him to try better than ever before to take care of you.

    Matter of fact, fueling this powerful impulse is so essential to achieving the best ever relationship with your man that the instance you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll soon notice him expose his mind and heart for you in a way he haven't experienced before and he will see you as the only woman in the world who has ever truly tempted him.

    ReplyDelete

JUMLAH PELAWAT

Freelance Writer Needed
Freelance Writer Needed