Saturday, November 5, 2011

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN (RPP)

Antara soalan yang banyak ditanya oleh pengunjung blog melalui email ialah mengenai rumah peranginan persekutuan (RPP). Antara soalan yang ditanya ialah bagaimana nak tempah, nombor telefon RPP tu, siapa layak dan yang kelakarnya ada juga yang email saya dan terus bagi tarikh untuk booking, macamlah saya tuan rumah RPP tu.

Untuk makluman, saya takde kena-mengena dengan RPP tu, saya bukan tuan punya RPP tu, saya bukan juga pekerja disana, atau orang yang boleh dihubungi untuk booking. Saya cuma letakkan info berkaitan RPP tu dalam blog saya.

Untuk makluman ada beberapa entry saya berkaitan RPP untuk menjawap segala persoalan berkaitan. Silalah rujuk entry saya terdahulu jika ingin menginap disana.

1. Rumah Peranginan Persekutuan

Rumah Peranginan Persekutuan

2. Bagaimana nak booking RPP

Bagaimana nak booking

3. Surat Pekeliling berkaitan peraturan menginap di RPP

Surat Pekeliling berkaitan

4. Ladang strawberry kat sebelah RPP

Ladang strawberry sebelah RPP


PERLUKAN KATERING? LAWAT UNTUK PAKEJ MENARIK

No comments:

Post a Comment

JUMLAH PELAWAT

Freelance Writer Needed
Freelance Writer Needed