Wednesday, August 12, 2009

DOA MENJAUHI WABAK H1N1

Setakat nie belum lagi ada yang disahkan mengidap H1N1 di Cameron Highlands. Itu setahu aku la, tapi memang ada khabar bertiup sepui-sepui bahasa, mengatakan memang dah ada yang dijangkiti. Kebanyakan pesakit yang disyaki dan dimasukan ke Hospital Sultanah Kalsom akan dihantar ke Hospital Ipoh untuk rawatan selanjutnya. Itu yang baiknya sebab pembawa virus akan terus dibawa jauh dari Cameron Highlands. Tapi yang tak syoknya, perjalanan dari Cameron Highlands ke Hospital Ipoh mengambil masa 2 jam melalui jalan berliku Simpang Pulai. Cuba bayangkan orang tak sakit yang jadi pengiring pun boleh jadi sakit sama.

Apapun cubalah amalkan doa tersebut tiap pagi dan petang dan bertawakal hanya kepadaNya. Doa copy paste dan ehsan dari blog Ustaz Bakri


PERLUKAN KATERING? LAWAT UNTUK PAKEJ MENARIK

3 comments:

  1. mmg takut dgn wabak h1n1 nie. minta2 dijauhi. johor merupaan negeri yg mncatatkn jlmh kematian tertingi setakat ini..tmpt kawan tuu!!!

    ReplyDelete
  2. Maklumat dari member aku yang keje kat hospital cameron memang takde lagi kes. Tapi oleh sebab ramai pelancong luar datang, memang aku takut jugak. Sebab tu jarang dah keluar rumah. Baik dok kebun sayur, hidu bau taik ayam pun takpe.

    ReplyDelete

JUMLAH PELAWAT

Freelance Writer Needed
Freelance Writer Needed