Thursday, September 3, 2009

APA NAMA SERANGGA NI?

Korang tahu tak nama species serangga nie. Selalu sangat merayap masuk rumah aku dan seperti biasa akan jadi mangsa penderaan fizikal oleh tentera kecik aku yang 3 orang tu. Anak aku hanya panggil di "binatang kayu" sebab bentuk dia memang macam sebatang kayu. Yang aku tunjuk nie saiz kecik dan aku pernah jumpa agak besar jugak, saiz badan dia hampir besar pensel.




PERLUKAN KATERING? LAWAT UNTUK PAKEJ MENARIK

2 comments:

  1. ciannnya binatang tu.... dah ler rupa mcm ranting kayu..kena penderaan lagi..hehehhehe

    penah tgk serangga tu dalam discovery tapi x tau ler aper ker namanya....

    ReplyDelete

JUMLAH PELAWAT

Freelance Writer Needed
Freelance Writer Needed