Monday, November 17, 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua pengunjung Blog Indahnya Cameron Highlands. Gatal pulak tangan nak post kat blog kesayangan saya nie. Walaupun semacam dorman 2 tahun nie, saya masih mengunjunginya. Untuk makluman semenjak saya berpindah ke Kluang, Johor, saya kini mengusahakan pengeluaran Rempah Nasi Arab Kabsah dengan jenama Ya Salam Kitchen. Jadi sesiapa nak cuba boleh masuk facebook saya iaitu Ya Salam Kitchen. Penghantaran seluruh Malaysia oleh abang posmen. Okey semua, sambil-sambil jalan-jalan kat Cameron Highlands, bolehlah cuba rempah saya. Kbai.

https://www.facebook.com/ya.kitchen.1



PERLUKAN KATERING? LAWAT UNTUK PAKEJ MENARIK

7 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. https://payb.io/
    Buy anything, anywhere, pay with crypto

    ReplyDelete
  3. شركات مصاعد في القاهرة تعمل شركة مصر للمصاعد في مجال المصاعد (تركيب وتوريد وصيانة وتصنيع) لفترة طويلة ، لذلك لديها خبرة غنية جدا في هذا المجال ، والشركة لديها أعمال سابقة طويلة

    ReplyDelete

JUMLAH PELAWAT

Freelance Writer Needed
Freelance Writer Needed